Skoja inte!

Jag vet inte vad som hände men helt plötsligt var det något fel på min dator.
Och när jag säger helt plotsligt, då menar jag verkligen plötsligt! Chock men total övertygelse om att det inte var så farligt. Starta om, starta om.
DET FUNKADE INTE!
Så vad har jag gjort nu? Jo, jag har återställt datorn till fabriksinställningar. Shit! Allt mitt skit som jag intalat mig att jag behövde spara (har nu insett att jag kanske inte behöver det...) är borta! Börja om från början, börja om på nytt...
Känner mig inte såå uppåt, men va fan kan man göra.
Nu låtsas jag att jag köpt en ny dator för att få in lite spänning i det hela.

Förutom det så jobbade jag på slottet igår. Sjukt kul! Vi är snart tillbaka där, men idag är det dags för årets viktigaste event så jag försöker fokusera på det.
Nu känner jag att kaffe är en bra grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0