Priceless!

Efter att ha fått Piff och Puff virtuellt skickade till mig så gick fredagen uppåt i både energi och glädje.
Skatetjejen, Moster och Mormor (vilken kombination!!) följde med mig och tittade på Juke och skrattade. Mest skrattade om jag ska vara ärlig.
Mycket trevligt! Sen blev det fikafika tills Skatetjejen skulle jobba och Leoj kom och drog med mig till Danderyd av alla ställen för att dricka glögg. På väg hem därifrån fick jag med mig halm till dagens ev outfit.
Alltsammans var mycket spontant med fantastiskt trevligt.
Det bästa under kvällen var dock inte det. Utan det bästa varade kanske, hmm, tre sekunder?
Och allt det var var egentligen minen på en person som jag presenterade mig för. Totally priceless!
När personen kopplade.... Hahaha! Jaja, what ever, men just den blicken får mig fortfarande att skratta.
Nu ska jag ut i det fina vädret och fixa lite för dagens äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0