Nicke Lilltroll.

Ja, jag vet inte varför. Men jag hör Nicke Lilltroll i huvudet. Helt jävla bisarrt.
Men jag älskade det när jag var liten! Har starka minnen från en solstol på Cypern med min Walkman fylld med Nicke-band. Ha! Tragiskt! Andra lyssnade på Carola, men jag, jag lyssnade på; "Mossa mossa alla männskobarn!"

Anyhow så kan jag meddela att kittlandet i halsen nu har utvecklat sig till full out förkylning.
Skitbra! Eller inte...
Speciellt med tanke på att min vecka inte var planerad att va... sjuk.
Jag har dock inte gett upp på riktigt förren ikväll. Jag pallade inte mer helt enkelt.

I måndags var jag och Leoj på tv-inspelning och sen träffade vi F och åt middag på Story Hotel.
Tisdagen innefattade kundmöte på slottet och sen event på Stockholms Auktionsverk.
Idag var jag på Bukowskis och kände mig allmänt äcklig och som en smitthärd, men det gick uppenbarligen alla omintet eftersom att det bara var skratt och rosor. Konstigt för jag känner inte ens igen min röst.
Jag fick gå hem tidigt eftersom att jag inte riktigt skulle vilja dö där. Känns inte som rätt ställe.
På hemvägen gick jag förbi 7eleven och köpte mig två vänner som jag nu delat kvällen med. Eller det som var kvar av den... Nu ska jag titta på Halv åtta hos mig och sen sova.

Ja, just det! Gick upp tidigt imorse eftersom att jag hade bokat tvättstugan. Kommer ner och nån annans tvätt är där! Jag var så arg! Sprang in i en kvinna och frågade om det var hennes grejer, men det var det inte.
Då visar det sig att det inte är den 11 idag utan 10. Vilket innebär att tvättstugan är min imorrn. Tack hjärnan! Eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0