Kittlar i halsen...

Känns lite som att jag är på väg att bli förkyld och de bekymrar mig.
Bäst att försöka ignorera.
Har en grym vecka att se fram emot och har verkligen inte tid för det.

Igår blev jag arg. Riktigt arg. Jag har inte varit det på länge.
Men det var mycket som samlat utlöste en otrolig ilska gentemot en människa som jag räknat som min vän.
Kanske lite orättvist, men han symboliserade så mycket jag irriterat mig på.
Nu är jag inte arg längre. Jag är ledsen.

I övrigt blev gårdagen som vanligt oväntad och fantastisk.
Finaste Dansaren blev aningen överförfriskad och jag kände mig mer ansvarstagande än på länge.
Upptäckte ännu ett nytt område i Sthlm, och där var det... Också mörkt.
Det var kväll. Natt.

När jag väl bestämde mig för att åka hem så gjorde jag något som de flesta av mina vänner antagligen skulle lyncha mig för, men jag berättar inte om det, då är det väl ok? ;)

Nu ska jag äta en sen lunch och sen försöka ta tag i dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0