Inatt jag drömde...

... Någonting riktigt skrämmande.
Jag drömde att det tog slut mellan mitt ex och hans flickvän och han kom tillbaka till mig. Det värsta med det hela var att jag tog tillbaka honom!!! Och vi pratade inte om det utan fortsatte bara som det var innan. Redan efter några minuter var jag irriterad.
När jag vaknade insåg jag hur otroligt glad jag är att vi inte är tillsammans. Ingen nostalgi nånstans kan överväga all den irritation jag bar på gentemot honom.
Nu har jag gått hela dagen och kommit på en massa saker som är grymt bra material till min blivande nya karriär, och det är i princip allt jag har att tacka honom för! Nej nu lät jag bitter!
Men det var en hemsk dröm.

Min kropp börjar sakteliga samarbeta med mig igen, men jag är fortfarande långt från tiptopp.
Så nu ska jag njuta av ännu en kopp té (börjar tröttna lite...) och lite web-tv (börjar tröttna mycket...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0