Helt ärligt.

Jag hade en jävligt dålig dag igår. Eller idag, eftersom att jag inte somnat än.
Det låter så jävla dumt att säga, tänka, skriva, men det är tyvärr så det är.

Magkänslan var; Gråt!

Dumt och orättvist för jag hade faktiskt en extremt trevlig kväll med Leoj och hans sjukt trevliga vän!
Det hade ingenting med det att göra. Det kändes bara dåligt.
Blev lite bättre när jag klagade av mig hos S.
Jag var nog mer ärlig och öppen än jag varit på länge med honom och det kändes bra. S är bra. Massa bra.

Leoj är också bra. Han tar fram det bästa i mig och jag har alltid roligt med honom. Till och med på Claes Ohlsson.
Hans vän var också fantastisk. Som de flesta av hans vänner.
Men den här skrattade varje gång man sa något. Precis den självförtroendeboosten jag behövde idag.
Jag skulle fika med honom any day! Till och med anställa honom för det. :)

Så tog jag ett viktigt beslut idag också. Det var bra. Det blir bra. Trots att hela dagen kändes crap.
Nej fy, nu måste jag sluta klaga och börja sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0