Hade jag inte haft ont i halsen så hade jag...

... Vikt mig av skratt fortfarande!

Fy fan vilken sjukt bra line-up det var ikväll på Big Ben!
För er som missat det så försöker jag och Leoj ha som söndagstradition att gå dit och titta på standup. Lite för att lätta upp söndagsångesten och börja den nya veckan på ett bra sätt.
Ibland funkar det. Ibland inte.

Ikväll funkade det!!
Janne Westerlund, Farzad Nouri, Thanos Fotas, Nour El-Refai, Ludde Samuelsson, Messiah Hallberg och Dominik Henzel på en och samma kväll. Så bra att det nästan inte ens borde vara tillåtet!
Och! Som körsbäret på toppen; Martin Lagos som MC!

Fantastiskt roligt! Ja, jag vet, jag använder uttrycket; Fantastiskt en hel massa, men ibland finns det inga andra ord att beskriva det med!

Detta inlägg tillägnar jag utropstecken och svensk standup från sin bästa sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0