Dumma GC!

Jag känner en människa som är fantastisk på en massa massa massa vis!
Snäll, rolig, mysig, fin, smart, omtänksam och... på GC!
Det är nog det sämsta med den här människan. Förutom det faktum att jag saknar honom galet mycket!
Och när kommer han hem må tro? Tja, kontraktet går ut på min födelsedag... VET NI HUR LÅNGT DET ÄR TILLS DESS!? Sa jag galet? Galet!

Förutom det fick jag mig ett gott skratt idag när jag var på jobbet och skrev på en massa avtal. Eftersom att jag inte skulle jobba service så hade jag utsläppt hår och höga klackar (fråga mig inte ens var jag skulle sen för det är en heeelt annan historia...), något som inte direkt händer när jag är in-work-mode.
Så medans jag väntade på Blondie och drack kaffe kom en annan av mina arbetskamrater fram till mig och tjejerna och säger; Jag känner igen dig. Varför känner jag igen dig?
Det roliga är att hon är helt seriös. Vi driver lite med henne tills poletten trillar ner och hon stampar därifrån för att hitta ett par strumpor. Sjukt kul! Så olik mig tycker jag inte att jag är... Men tydligen.

Sen vill jag inte skriva mer för jag tappade både tråden och orken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0