Uppehåll.

Japp, jag tog ett kortare avbrott i bloggandet pga oinspiration och "livskval".

Mycket i mitt liv just nu handlar om att hitta vart jag vill vara och hur det ska funka. Jag har ju tidigare varit ute och flängt en hel del och hela vintern och våren har jag nu brottats med mitt beslut att stanna i Sverige och försöka ta långsiktiga beslut.

Så under det uppehållet jag haft nu har jag faktiskt sett till att få utlopp för lite av den negativa energin som jag burit på.
Negativ energi skapas hos mig för att saker inte går så fort som jag vill att dom ska, för att jag inte får som jag vill eller för att jag inte vet vad jag vill.
Jag stänger in mig i migsjälv och hatar ett tag, och sen känns det generellt lite lättare.

Som att; ta ett djupt andetag och lös det!

Förutom att försöka hitta lösningar och glädje har jag dessutom jobbat. Först fortsatte jag med sponsen och sen blev det FF hela helgen.

Jag skulle egentligen bara jobbat där på lördagen, men för att jag är så snäll så blev det hela helgen istället.

Dessutom har jag druckit vin, ätit ost och kex, solat, skrivit texter, umgåtts och kramats och letat efter moped!
Japp! Pappa tycker att det är en jätte bra idé att jag köper en moppen för att ta mig till jobbet med, så jakten är igång!
Eftersom att jag inte kan något om något som har med teknik och fordon och göra så känns det ganska... spännande!

Jag hittad en jag tyckte var superfin! Från -57 och super creddig! Men pappa säger att man måste meka med såna... Så det får nog bli något nyare... Antagligen en vespa...
Jag hoppas att jag inte lyckas döda någon!

Från idag så är det sommarbreak från Collage som gäller för min del förresten.
På onsdag är det kickoff med FF och sen börjar jag jobba helhjärtat på torsdag.
Det känns grymt bra. Älskar människorna, börjar komma in i rutinerna och har insett att jag är jävligt duktig på det. So all good so far!

Sen kanske jag borde ta tillfälle i akt nu att tacka alla mina älskade kära fina bästaste vänner som står ut med mig, alltid supportar, lyssnar och finns där för mig. Ni vet vilka ni är, ni är fantastiska och jag älskar er av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0