Torsdag den 6 maj - Sammanfattning.

Jag började morgonen fenomenalt bra!
In i duschen, göra iordning mig och koka kaffe!

Problemet var att inte alla var så pigga...

Efter mycket klagan, ojande och snack så var det iaf dags att jobba.

Damn va vi inte var fokuserade!

Men jag gjorde iaf om lite pdf:er, ringde och researchade lite angående Lady Gaga efterfesten.

Det är ju nämligen så här att Collage inte marknadsför sig själva jätte mycket...

Det gör däremot våra närmsta konkurrenter.
Och det som hänt är att de gått ut med att dom ska ha den officiella efterfesten imorgon.

Men det är sanning med modifikation...

Lady Gaga kommer nämligen äta middag på en känd Sthlms restaurang efter sin konsert innan hon blir hämtad med hummerlimo och körs till Collage där den riktiga officiella festen hålls.

Så jag ringde och frågade, i all oskyldighet, vad det var som hade hänt? Var detta ett missförstånd!?

Och det första svaret jag får är att Collage är öppet till klockan tre och det aktuella stället är öppet till fem, så det är nog det det handlar om...!

Sen får jag istället information om att deras fest är i samarbete med konsertarrangörerna och att de ABSOLUT inte skrivit att hon i egen hög person ska nårvara!

Jaja, det är ju inte vad de flesta läsarna förstått...
Men men, tråkigt för dem som går dit i falska förhoppningar!

När jobbet var över hängde jag och Bossen kvar som dom två random människor vi är och sen begav jag mig till tåget hem.

Väl hemma blev det middag och sen dog jag i sängen innan jag insåg att jag nog borde tvätta lite inför imorrn...

Är jag pepp? Nepp!

Men men, nu sova sussa sött och sen får vi se vad som händer!

Detta har vi lärt oss idag:
Att det är svårt att hålla hemligt vad man tycker och tänker när man bara bubblar...

Detta ser vi fram emot imorgon:
Story Hotel, Lady Gagas efterfest, Joel, Albin och Natta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0