Tisdag den 4 maj - Sammanfattning.

Jag kände mig förvånadsvärt pigg imorse, trots att jag vid fyra trodde att jag inte ens somnat och fick panik en stund.
Drack kaffe på Centralen och tittade lite på Alliansen innan jag panikade lite över att vi typ klantat till det med mötena.
Men det löste sig tillslut iaf. Eller... Det beror på hur man ser det...
Muppen köpte kaffe och det gjorde stooor skillnad!
Lunchade med Mamma på Fridays. Faktiskt riktigt treligt!
Kom tillbaka till ett stort regnmoln och en bulle från MiniMuppen.
Bra grejer.
Hatar listorna just nu men höll god min hela eftermiddagen.
Promenixade med Bossen till Centralen och sen träffade jag, hör och häpna (!), en sjukt trevlig kille på tåget!
Hans axel var super och sova emot och vi ska fika nu i veckan eller början på nästa.
Spännande.
Hämtade lite dresses hos Nanna innan jag gick hem och hade aktiv klädångest.
Den är inte över, men nu orkar jag inte mer så det får bli som det blir imorrn.
Det är ju ändå bara en kväll och en fest!

Detta har vi lärt oss idag:
Ingenting känns det som...

Detta ser vi fram emot imorgon:
Frey Willes fest på Caféet, nya listor och sol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0