Tisdag den 25 maj - Sammanfattning.

Jag jobbar på hemifrån still.
Detta gör att jag inte gör så mycket annat än jobbar.
Bra på ett sätt... Börjar känna lite smått panik över att träffa människor nu...
Men på torsdag är deadline och back to normal.
Eller vad är normalt? Mycket som händer just nu...

Spenderade kvällen i mycket intressanta telefonkonversationer...

Ni undrar säkert varför jag inte faktiskt TRÄFFAR dessa underbara människor.
Det enkla svaret är att jag faktiskt inte känner så mycket människor här i närheten längre.

Mina bästa vänner är utspridda över hela världen och de som är närmast befinner sig i Sthlm.
Och trots att avståndet bara är 7 mil så gäller det att planera och passa in när man ska umgås.
Något som bara tanken på ger mig panik!
Men jag ska bättra mig... Eller som sagt; Det är mycket som händer just nu.

Detta har vi lärt oss idag:
Att det är jobbigt att inte ha vännerna nära.

Detta ser vi fram emot imorgon:
En dag närmare deadline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0