Söndag den 23 maj - Sammanfattning.

Hade på något konstigt vis förlagt min mobil på lördagskvällen, så jag vaknade utan att veta vad klockan var.
Kändes väldigt ovanligt och care free.
Åt en låååång frukost och tittade på regnet.
Hoppades att det skulle sluta, men det hände inte...
Så jag övergav idén om att vara ute, aktiv och preppy. Istället gosade jag mig upp i sängen med film, musik och kaffe.
Det var i princip allt som hände...
Hade en mysig fika på eftermiddagen, rensade upp bland alla kläder jag hämtat hos S och målade naglarna.
Avslutade dagen med Titanic och nostalgiska känslor... Åhh...

Detta har vi lärt oss idag:
Att sommarregn luktar fantastiskt gott.

Detta ser vi fram emot imorgon:
Jobb, jobb, jobb och att solen kommer tillbaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0