Onsdag den 19 & Torsdag den 20 maj - Sammanfattning.

I onsdags strålade solen och jag åkte till jobbet.
Vi jobbar just nu med spons till ett evenemang den 9 juni och alla kom in med nya fräsch energi!
Jag satt i fönstret och ringde hela eftermiddagen.
Lite redlight district varning, men jag var dock fullt påklädd!

Spenderade kvällen i hammocken med en kopp te och gjorde lite research för ett nytt projekt som ev kommer igång i sommar. Och sen gick jag och la mig tidigt.

I torsdags så fick jag verkligen kämpa mig upp!
Pga ett hamburger-event så skulle vi vara lediga på förmiddagen, men detta gjorde att jag bestämde mig för att istället jobba hemifrån.
Så jag började med en ganska produktiv morgon, sen tog jag en paus och bakade iordning picknickfika till mina småsystrars Gårdsfest.
Det blev en sockerkaksbotten med grädde, hallonsylt och maräng på. Mycket populärt kan jag intyga!
Sen körde jag en runda produktivitet igen innan vi begav oss till dagis och lyssnade på skönsång och picknickade.

Lite surrealistiskt kändes det... Mina systrar är 3 och 6, och på deras dagis går våran brorson som är 3 dessutom.
Så han var där med sin sambo och deras nya lilla knodd. Inte så konstigt kanske, men grejen är den att min bror är ett år äldre än mig och vi har gått i samma klass under hela grundskolan...

Bakom oss sitter dessutom hans ex med sin "nya" karl (min brors exbästavän...) och deras två barn. Båda de barnen går också på detta dagis... Bakom dem sitter ännu två gamla skolkamrater och snett bakom oss ännu en gammal klasskamrat. Alla dessa med barn på dagis!

My God! Gissa om jag kände mig malplacerad!? Samtidigt som jag tackade min lyckliga stjärna att jag inte är en av dem...

Sen på kvällen gick jag en lång prommenad och njöt av våren, pratade alldeles för länge i telefon med A och sen gick jag och la mig relativt tidigt igen.

Inte så superspännande dagar direkt... Dessutom känner jag mig ganska tom just nu, så jag har liksom inga åsikter och tankar att dela med mig av riktigt...

Detta har vi lärt oss:
Att det är jobbigt att gå upp på morgonen trots att det är sol ute.

Detta ser vi fram emot imorgon:
Sol och bad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0