Onsdag den 12 maj - Sammanfattning

Så trött på morgonen igen... Man skulle kunna tro att jag är en morgontrött person...

Dåligt skämt på jobbet på morgonen... Sämre än vanligt... Inte glad...

Men sol! Varmt! Fint!

Mina fötter måste dock ha krymt för mina favvo ballerinas är för stora! Stort problem!

Jobbade under förmiddagen. Inget nytt under solen direkt.

Bossen hade lunchmöte och vi satt som på nålar.

Jag och MiniMuppen diskuterade kulinariska erfarenheter och recept... Det blev en ganska kort diskussion...

Bossen kom skakande tillbaka! Ojojoj!
Men nu har vi tydligen Gröna Lund att se fram emot... Woopie?

Åkte hem ganska tidigt...

Anton ringde när jag satt på bussen. Nya skjortor och massa jobb! Jag är taggad!
Hörde riktigt sommaren (Henrik) i bakgrunden!

Sen skogspromenad. Mysigt fast barr i ballerinasarna... Obra.

Mys... Mys... Mys...

Upptäckte en ny funktion och nu ska jag titta på veckans skörd av fjoll-serier! I am in heaven! ;)

Detta har vi lärt oss i idag:
Att det är svårt att hitta exakt rätt och att det är förändringar i sikte.

Detta ser vi fram emot imorgon:
Marängtårta, symaskin och mormorkram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0