Människor...

Sitter just nu och skriver ett ganska viktigt mail...
Som vanligt kan jag inte göra en sak åt gången, utan lyssnar på musik samtidigt...
Helt plötsligt hör jag; "Mother fucker, Mother fucker, Yeah Mother fucker"

SHIT!! Vad är det jag lyssnar på!? Var kommer det här ifrån!?

Jo, jag har lyckats klicka på fel spellista och nu lyssnar jag på en lista från någon som jag träffat typ två gånger och fått för mig hade ganska bra musiksmak, men som heeeelt klart inte riktigt har koll...
Damn, ibland läser jag människor helt fel... Inte ok...

Helt random så träffade jag förresten två bekanta på vägen hem idag!
Så sjukt med tanke på att jag träffade han från tåget igår... Också helt random. Men på ett bra vis!
Vi ska träffas igen... Det känns som ett helt nytt fenomen för mig det här!
Men det är ganska trevligt... Frågan är om det är bättre än hur jag funkar i vanliga fall eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0