Måndag den 17 maj - Sammanfattning.

Efter att ha somnat sjukt tidigt på söndagen vaknade jag nu klockan fyra på morgonen.
Pigg som en lärka!
Dessvärre kändes det lite tidigt och jag tvingade mig att somna om... Det var bara det att när jag sen skulle vakna och gå upp så var jag; DÖD!

Men jag tog mig iaf till jobbet.
Och tja, sen var det väl en ganska vanlig dag si så där... Iaf så vanlig man kan tänka sig på det dårhuset.

Helvetet brakade lös redan vid nio när Skatan kom och skatade sig... Sen gick det lite nedåt ända tills vi slutade...

Spenderade en massa tid utanför på terrassen och det var även där vi avslutade dagen med ett låååångt gnällande och bråkande om situationen just nu.
Kändes bra! Solen var ju framme!

Sen var tåget försenat hem, men jag kom iaf hem. Till lukten av nyklippt gräs!

Middag och djurspanning innan jag förflyttade mig mentalt till sjuttonhundratalet och drömde mig bort igen...
Åhh...


Detta har vi lärt oss idag:
That it's time to take action!

Detta ser vi fram emot imorgon:
Collage goes Kamoflage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0