Måndag den 10 maj - Sammanfattning.

Lyckades ta mig upp efter att bara ha snoozat en kvart.
Spöregn och grått grått grått.
Varm dusch, Svenssonfrukost ft. Oboy och macka med hushållsost.
Panik över att tiden alltid rinner iväg på morgonen!

Tåg och tunnelbana.

Grått och regn.

Pratade tyska på jobbet, men hade en seeeg dag.

Nostalgilyssnade på Wahnsinn och liknande. Skrattade.

Sjuukt möte på centralen.

Jag halvdöd. Kaffe.

Tåg hem. Solen kom tillbaka.
Blå himmel och middag.

Tårar och dividerande med pappa.
Älskar pappa.

Sängen med Av nöd eller lust.

Insåg att jag lätt skulle vilja ha en egen Christoffer O´regan som kunde ligga brevid mig och viska historiska historier hela nätterna.
Någon som känner någon påläst...?

Detta har vi lärt oss i idag:
Att fotboll är ointressant och att man aldrig vet vem man kan få träffa.

Detta ser vi fram emot imorgon:
Värme och energi. Samt att höra hur det gick för Bossen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0