Ken frisyr på ett positivt sätt?

MiniMuppen har klippt sig!
Bossen tröttnade igår och bokade tid till honom imorse.
Fantastiskt vilken skillnad det blev!
Nu ser han ut lite som en Ken-docka i håret... Fast mer flygigt...
Ganska bra... Eller riktigt bra... Det beror på hur man ser det.

Förövrigt fick jag panik imorse eftersom att Bossen hade bestämt att vi skulle ha sovmorgon och börja halv tio.
Detta i sig är inte dåligt.
Men det faktum att jag klockan nio insåg att vi hade ändrat ett möte så att de skulle komma in halv tio, det var dåligt!
I panik messade jag Bossen, som tragiskt nog satt fast på tåget från Ingenstans2 och blev smittad av paniken.

Dessvärre, eller kanske som tur var, så kom inte Magnus... Varför Magnus varför!?

Oj, nu får jag kontakt med Christer! Time to chat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0