Grillmaster!

Yes, belive it or not!
Idag har jag lyckats grilla alldeles själv och utan att någonting brann upp eller någon dog!
Vuxen poäng till mig!
Både kyckling och innerfilé blev alldeles perfekt gyllenbruna under mina kunnande falkögon!
Och samtidigt som jag lyckades med detta så svängde jag ihop en aioli-Alfhemstyle!
Måste jag säga att jag är mycket nöjd!?

Förstå hur huslig jag varit! Både bakat och lagat mat på samma dag!

Förutom det så har jag blivit vän med våran hammock på riktigt... Damn va relaxande det kan vara!

Nu lite mys och dricka, dock en tidig kväll eftersom att jag ska jobba imorrn.
Lite nervös måste jag erkänna att jag är...

Det är fem år sedan jag jobbade på det här stället... Det känns lite som att hela mitt liv hänt sedan dess... Riktigt konstig känsla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0