Fredag den 7, Lördag den 8, Söndag den 9 maj - Sammanfattning.

Jag hade ett både fysiskt och psykiskt melt down i fredags.
Min kropp sa ifrån när mitt huvud inte kunde, eller snarare, inte ville.
Jag har mest ägnat helgen åt att gråta, frysa, snyfta och svettats om vart annat.
Det svåraste har varit att försöka hålla en något så när normal fasad när det känts som att allting bara rasat.
Jag tänker inte ens försöka förklara varför, det är för långt och komplicerat.
Men jag tror att jag är på väg tillbaka. Iaf för en stund. ;)
Ska försöka sluta stressa, allting löser sig.
Problemet är att jag inte är en lugn person innerst inne.
Där inne vill jag bara skrika när saker inte händer med tempo.
Och ibland skriker jag så högt där att det kommer ut ur kroppen på andra sätt än i ord.
Som feber och frossa tex.

Men rent konkret vad som hänt i helgen är;
Jag kom hem i fredags, åt, kramades med systrarna och sen sov.
Vaknade i lördags och kramades lite till innan jag drack kaffe och sen tog igen web-tv tid.
Jag upptäckte The Hills! Har jobbat mig igenom säsong 1 & 2 och nästan hela trean.
Jag har hemma spa:at och kramats lite till.

Tja, så har det varit ungefär...

Nu ska jag sova och försöka vakna med ny energi imorgon.


Detta har vi lärt oss i helgen:
Att hälsa kommer inifrån och att man måste skriva sin egen historia.

Detta ser vi fram emot imorgon:
Att vakna med ett leende och yoga med Muppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0