Fredag den 30 april - Sammanfattning.

Började ju som sagt morgonen aningen segt. Ingen energi.
Blev inte bättre när jag väl kom till jobbet, då kollegorna i princip låg däckade där med. Nästan utan anledning.

Efter mycket om och men slog vi oss ner på terassen och iaf jag försökte jobba, även fast det inte var många som tycktes jobba i övrigt.

Solen var med oss i början och det var riktigt glassigt och trevligt. Sen var det jävla huset ivägen och det blev lite... dystrare...

Muppen drog vid lunch och Bossen fällde nästan några tårar.
Sen kom moster och vi fortsatte va oproduktiva men hade det ganska bra ändå.

Vid tre begav oss jag och moster iväg, utan att veta riktigt vart.
Det blev bull-köp, Humlegården, Hötorget, Gamla Stan, Systemet och sen hemgång. Trevlig promenad även fast regnet hann ikapp oss tillslut.

Det blev bestämt att jag skulle laga middag! Första gången på jag vet inte hur länge.
Blev inte super avancerat, men avslutades med vin och jordgubbar.

Efter intensivt letande efter ett majbål gav vi sedan upp eftersom att regnet verkade ha kommit för att stanna.

Alternativet blev en dokumentär som jag somnade ifrån nästan innan den börjat.
Lika bra var kanske det eftersom att klockan stod på halv sju för lördagen.

Överlag så har inga traditioner upptagits överhuvudtaget, men det gör inte så mycket.
Har de senaste åren börjat tycka att traditioner är överskattade och tror istället på spontanevenemang.

Så har ni något bra förslag; Bring them on!


Detta har vi lärt oss idag:
Att hitta lite bättre runt om på Östermalm.

Detta ser vi fram emot imorgon:
Intervju med rollspel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0