Fredag den 21 & Lördag den 22 maj - Sammanfattning.

Under hela fredagen var jag grymt fokuserad på två saker;
Jobb och sola benen!
Eftersom att jag jobbade hemifrån gick det ganska bra att kombinera.
Hela eftermiddagen spenderade jag nere vid vårat poolområde med min laptop och telefon.
Som Muppen skulle säga; Stekigt!
Under kvällen umgicks jag med kära och precis innan läggdags premiärade jag sjätte säsongen av The hills.
Vilken chock jag fick! Heeeelt seriöst! Är det någon annan än jag som inte riktigt vet förstår dig på varken Heidi eller Spencer!? Jisses... Jag är insnöad på en dokusåpa!

Idag, lördag, så tog jag sovmorgon och vaknade av solvärme ganska sent.
Åt frukost, la mig vid poolen och lyssnade på en ljudbok. Min första ever och jag får säga att jag gillart, förutom att dom läser så sakta!
Under eftermiddagen förflyttade jag mig upp på stora altan och solade med låtsasmamma och systrar.
Sen hämtade jag kläder hos S innan det blev grillning och öl i solen.

Har nu precis tittat klart på Jakten på Julia och jag är lite besviken att min favvo inte vann, samtidigt som jag tror att det kan bli ganska bra ändå. Ambivalent.

Nu blir det lite fortsatt mys och gott att dricka innan jag ska sussa söt, redo för ännu en dag i solen imorrn. (Hoppas!!)
Allt jag vill är att få bruna ben!! Men det går inte så himla fort får jag erkänna... Damn...

Detta har vi lärt oss:
Att solen i Sverige inte tar lika bra som solen vid Medelhavet.

Detta ser vi fram emot imorgon:
Nymålade naglar och ordning i garderoben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0