Fantalistiskt!

Att vakna till solsken är bland det bästa som finns!
Även fast klockan är lite för tidigt så blir man liksom pirrig i hela kroppen.

Moster fick för sig att jag skulle lära mig klättra idag, men skorna var tack och lov för små!
Trodde att jag skulle slippa undan... Men icke!

Hon gjorde något fantastiskt och jag gjorde ganska bra ifrån mig nere på Stora Essingen,
sen begav vi oss iväg mot Norr mälarstrand och Mälarpaviljongen.

Lunch med hattfnatt och burgare innan vi skulle leta upp ett franskt bageri.
Tyvärr hade dom stängt nästan precis och var sådär lagom osköna så vi gick därifrån.

Istället promenerade vi ner mot Centralen, över till Gamla stan och sen Söder, över Mariatorget, ner över Hornstull, Liljeholmen och hela vägen hem till Hägerstensåsen.
Kan knappt själv förstå hur hurtig jag varit! Sjukt ambitiöst!

Nu dricker vi te på balkongen och mormor Carol ringde sitt månadssamtal - som jag lyckades svara på!

På det hela en fantalastisk dag i underbart solsken med solglasögon!

Undra nu vad Bossen ska göra ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0