Torsdag den 3 juni - Sammanfattning.

Började dagen på soldäck ett par timmar.
Sen blev det att dra på sig lite mer passande kläder och ta sig ner till Trosa.
Träffade en gammal chef på stan. Kändes ganska konstigt. Men han var glad och bjöd på jordgubbar.
Sen blev det lite glassande innan vi fixade iordning restaurangen.
Dagens styrka vara Limeansvarig, Hovmästarn, Kökschefen och Han med tomaterna. Förutom mig då.
Dagen var väl kanske inte den mest produktiva men vi hade kul och allt flöt relativt smidigt.
Sen blev det köttbullar innan hemåkning och Darling.
Jag vet att jag är sen, men tänkte att jag borde kanske se den.
Vet inte riktigt vad jag tycker... Hmm

Detta har vi lärt oss idag:
Att det faktiskt är varmt ute!

Detta ser vi fram emot imorgon:
Jobb igen... Och mer sol?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0