Välkommen hem Moster!

Efter lite över tre månader i Kairo så kom idag min favvo-moster hem (sorry ni andra, älskar er med, men Pyret är speciell!).
Jag har saknat henne massor! Hon är en av de människor som gett mig mest värdefulla råd, lyssnat bäst och förstått mig när ingen annan tyckts göra det. Hon är fantastisk helt enkelt.
Men också väldigt... Unik?
Ett exempel på detta är att hon bland en massa annat jox tagit med sig 25 meter ljusslinga i kulörta färger hem. Hon är dessutom otroligt stolt över den och det faktum att den kan blinka i diverse olika kombinationer.
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta så jag skrattade tills jag grät istället.
Nu är det mörkt ute och dags för etapp två i dagens planering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0