Tack Landet för den här gången!

Efter ett försenat tåg, frusna tår och massa extra stopp är jag nu hemma i min säng igen.
Det är tyst och tomt och såååå skönt!

Jag verkligen älskar min familj, men i stora doser blir jag helt matt.
Ja, nu blir det nog inte att vi ses förren nästa år! *höhöhö* Roligt...

Eftersom att morgondagen är en riktig fixardag så borde jag sova tidigt. Om inte annat för att det då snabbare blir imorgon. Lite som man tänkte när man var liten och väntade på sin födelsedag eller julafton eller liknande.
Problemet nu är att jag lärt mig tänka mer än jag gjorde då och tankarna vill inte lyssna när jag säger åt dom att dom ska vara tysta så jag får sov-ro.

Någonting annat som inte har med någonting alls att göra men som jag reflekterade över nu är att jag älskar att göra nya ord. Alltså att sätta ihop existerande ord till ord som jag tycker är mer användbara.
Lättroad? Mjoo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0