Saknar...

Ja, jag bloggar ju i min julkalendersblogg atm.
Kul eftersom att själva konceptet är ganska roligt, men inläggen är ju ganska begränsade.
Det handlar ju bara om dejterna och killarna.
Så jag måste erkänna att jag saknar min "riktiga" blogg lite. Iaf nu när jag har några minuter över.
I och med alla dessa nya möten så händer det ju massor i mitt liv, eller inte bara i och med det, utan kanske snarare plus det. Och att inte skriva ner det är ganska svårt.
Samtidigt som det kanske är bra att inte vara förhastad för en gångs skull...
Alla dessa om, kansken och vet ejs. Som vanligt!
Bara två dejter kvar dock, sen är det back to normal. Eller så normalt som mitt liv nu kan vara.
Satt och reflekterade över det när jag var på väg hem igår natt. Normalt för mig är att inte följa några rutiner eller linjer typ. Det kanske kan bli ett bra nyårslöfte... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0