Nr 1 fan?

De flesta som känner mig vet att jag har ungefär lika mycket tålamod som en trotsig 6åring.
Detta leder oftast till att jag tröttnar ganska fort på saker och ting.
Därför läser jag böcker fort, springer hellre än går, gör måsten direkt och följer inte serier.
Så nu när jag hittat något som jag faktiskt lyckats följa OCH som jag tycker är roligt är jag inte bara stolt, utan jag är extremt stolt! Detta har jag firat med att bli nr 1 fan till upphovsmannen. Smart drag! Och tur att jag var först, annars hade jag haft vissa problem. Nr 2 eller 57 låter liksom inte lika bra.
However. Nu är ni nyfikna på vad det är jag hittat, right?
Det är en blogg! Eller ok, först hittade jag komikern, sen hittade jag bloggen, men det går lite hand i hand.
Så ska ni följa ett av mina råd, följ detta; Läs hans blogg!
Ni hittar den här;
http://hanneshervieu.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0