Torsdag den 29 april - Sammanfattning.

Ja, har ju inte blivit så mycket av idag alls.
Vaknade med intentionen att gå till jobbet, men den failade ganska rejält och sen har jag mest tyckt synd om mig själv.

Mår bättre nu och ska försöka somna så för att vakna som en prinsessa imorgon!

Stolt kan jag ju säga att jag bloggat mig genom dagen iaf!
Duktig har jag varit! Och inte smygjobbat något alls!

Har nu på kvällskvisten varit cybersocial och faktiskt pratat med någon som jag bestämt mig för att inte prata med.
Det är en ganska komplicerad historia som innefattar både min grymma envishet, sarkasm, moral, värderingar och kemi... Jag vete fan vad som händer alltså!
Kladdigt kan man säga... Och kladdigast är nästan att det kändes alldeles för bra att prata med människan...

Förutom det har Bossen - till och med på distans! gjort mig så fruktansvärt glad och stolt!
Kanske världens bästa Boss kan man säga!

Men nu avslutar vi denna tragiska dag med lite designmissar. Simon och Tomas - Dazzle me!

Detta har vi lärt oss idag:
Att allt kanske inte alltid är som det verka, men att man inte alltid kan får reda på hur det är ändå.

Detta ser vi fram emot imorgon:
Mini Muppens bullar, att jobba och kanske att återuppta lite svenska traditioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0