Ovän med telefonen

Ja, nu har jag varit hemma och tyckt synd om mig själv hela dagen. Otroligt givande...
Har kännt mig relativt stabil sen lunchtid ungefär men inte vågat ta några risker.

Förutom uppdateringen av vad som hänt på Sandhamn och obligatoriskt dräggel efter Dj Hångel har jag tagit mig igenom nya avsnitt av Gossip Girl, 90210, Top Model och One tree hill.
Tur att det är torsdag av alla dagar i veckan så att allt precis sänts...

Men nu kommer vi till den riktiga snyftaren!:

Min telefon har varit helt tyst!

Ända sedan Balance Magnus försökte ringa så har den bara inte låtit alls... Så ensam och oönskad jag känt mig!

Men så nu när jag skulle skicka ett sms till Moster Pyret för att fråga om hur morgondagen ser ut så inser jag:
Mobilen har gett upp! Det finns ingen mottagning och den är allmänt dum!
Inte konstigt att jag varit oälskad!

Efter att ha startat om den två gånger nu så känns det mycket bättre!
Sms:n börjar ramla in och jag är kanske inte helt alone....

Kanske borde jag skaffa en ny telefon...

Ett sms som gjorde mig riktigt glad var Nattas som tydligen ska ha en get-together på lördag!
Det är ju fenomenalt trevligt!
Vi har inte lyckats träffas sedan Rhodos så kanske äntligen!

Jag räknar nämligen helt kallt med att må som en prinsessa imorgon!
Vi får väl se... Det blir en lite spännande hook kan man säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0