Oskönt

Japp, precis så är det!
Idag är en tycka-synd-om-Ida-dag! Sjuk är jag! Igen!
Tror inte att jag i hela mitt liv varit i sån obalans som jag är nu! Skyller på att jag inte haft tid tidigare och nu tar kroppen igen allt det där på en gång.
Sjukt tråkigt är vad det är!
Är verkligen ingen person som är bra på att ligga hemma och klia sig i naveln... Speciellt inte när jag vill göra massa annat.
Tack och lov för webb-tv säger jag bara! Vad skulle jag tagit mig till annars!?
Det enda som egentligen känns ganska ok med att vara sjuk just idag är att det är grått och regnigt ute! Tänk va deprimerande om det hade varit sol!

Well well... nu ska jag kura in mig i mitt duntäcke och påbörja en ny kategori här innan jag uppdaterar mig i vad som hänt ute på Sandhamn. Är jag tragisk eller vad!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0