Onsdag den 28 april - Sammanfattning.

Jag vaknade av att solen lyste med sin frånvaro och att fåglarna tagit sovmorgon.. Alla förutom dom på min telefon dvs... Hur fantastiskt är inte det förresten!? Att ha fågelkvitter som alarmsignal på mobilen!? Man borde inte kunna vakna på fel sida då! Fast det kan man kan jag garantera... Dock inte idag!
Morgonen i Vagnhärad är inte mycket att orda om... Det bästa med den är att tåget kommer och hämtar upp mig.
Jag premiärade mina svarta ballerinas idag som jag fick av mr X för tre år sen... Hur sjukt är inte det!?
Men men. På tåget brukar jag sova, men jag hade bakläxa från chefen och i ren panik och fruktan tog jag itu med den. Blev klar vid Södertälje och slumrade till en stund. Sen ringde jag och bad kollegorna rulla ut röda mattan och koka kaffe för att fira premiären på min fantastiska film om Collage.
Bossen sa att hon pratade med Muppen och att kaffet var på G.
Gissa min chock när jag sedan träffar Muppen på centralen!!! Arg som ett ilsket mördarbi på kommunaltrafiken var han! Jag blev nästan rädd...

Sen följde några timmar av allmänt skratt, virrande, ångest, knasiga företagsnamn, onda ryggar och lite annat, innan vi gick på lunch.
Alla trippade till Donken. Eller inte, om man frågar Muppen... Då går jag bestämt och Bossen slänger med benen. Bara MM trippar... Ganska omanligt...
Vad som är mer manligt är att de beställer sjukt mycket mat! Konkandes allt detta beger vi oss tillbaka till Collage bara för att inse att någon (jag nämner inga namn...) har låst in nyckeln!
Till min stora glädje gjorde detta att vi lunchade på Dramatentrappan! Mindre blev min glädje sen när vi gick och kollade på skor... Jävlar vilket onödigt tidsfördriv!

Halvt ihjälfrusna blir vi insläppta av B som just då är min favorit människa i världen! Detta toppas sen med att Muppen får in spons från nåt företag som vill att Lady Gaga ska komma och hämta en päls hos dem! Damn att det ska va så svårt att få tag på en gräddtårta! Det gjorde att vi inte ens fick bullar trots glädjeyran!
Sen tappade jag och MM hoppet lite innan det var dags att utgå.

Jag utgick till en buss som tog mig till en av mina käraste vänner som är nästan lika rolig som jag!
Eftersom att vi inte träffats på ett tag så blev det en låååång fika med allt vad jag behövde i uppmuntran och kärleksväg. Eller iaf i uppmuntran... Damn, jag vill bli kär! Fast det är iof en heeelt annan historia...

Därefter blev det tåg hem med Top Model som sällskap och sen låtsasmammas goda pannbiffar innan jag utmattad började författa denna episka blogg.

Nu avslutar vi så här:

Detta har vi lärt oss idag:
Att det tydligen inte alls är otroligt att Muppen skulle ha Lady Gagas privata nummer och hålla direktkontakt med henne.

Detta ser vi fram emot imorgon:
Sovmorgon, Bossens utvärdering av min bakläxa och kvällsté hos Moster Pyret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0