Huset är ivägen!

Solen is back in my life! Eller så har den varit i Sthlm hela tiden...

Idag är ingen super ambitiös dag. De flesta normala människor är lediga och vi är väl inte direkt de mest effektiva företaget på Stureplan.
Men vi är iaf här!
Delar av oss...

Bossen har ont i handleden och Muppen ska snart bege sig till Uppsala.
Dom är så sjuka så jag vet inte vart jag ska börja!

Men men, här sitter vi iaf.
Drog ut fåtöljer och datorer och försöker se seriösa ut på terassen.
Det är mest för synsskull...

Nu är det dags för té!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, jag är en rätt oskön tjej och jag tycker att det verkar som om du är en sådan där snabb tjej som har koll på saker... kan inte du ta med mig på en spårad rundtur kring stureplan? Det vore svintrevligt.

2010-04-30 @ 13:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0